Přeshraniční prodej a servis

Cross-Border Business

V případě, že plánujete kontrakt v zahraničí, dejte nám prosím vědět předem co nejdříve, abychom vaše požadavky na registraci mohli vyřídit ještě před vaším odjezdem do zahraničí pro lokální registraci.

V případě, že byste rádi využili možnosti opravy v rámci Fleet managementu v zahraničním Hilti, prosíme kontaktujte nás vyplněním formuláře níže, abychom ověřili dostupnost služby ve vámi zvolené zemi.

Cross border oddělení váš požadavek obratem zpracuje se zahraniční organizací Hilti a následně vás bude neprodleně kontaktovat.

Pro vyřízení vašich požadavků v zahraničím Hilti platí následující podmínky:

  • Vždy volat na místní/ lokální bezplatnou linku (NEvolat na zákaznickou linku ČR, SK).
  • Pro kontaktování zákaznické linky je nutné volat z telefonního čísla s místní předvolbou. S CZ nebo SK předvolbou se na některé zahraniční zákaznické linky Hilti nelze dovolat.
  • Umět se dohovořit v lokálním jazyce, samostatně si zařídit vše potřebné s místní zákaznickou podporou v zahraniční Hilti/ nebo návštěvou v Hilti Store a umět vysvětlit požadavek.

Sdílet