Sledování zásilek

Zjistěte, co se děje s vaší objednávkou

1. Osobní účet

Domovská stránka Hilti

V navigaci klikněte na své jméno a zákazické číslo.

2. Zobrazte si své objednávky

Uživatelský účet Hilti

V oblasti „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit historii objednávek“.

3. seznam objednávek

Seznam objednávek

Zobrazí se přehled všech vašich objednávek za minimálně poslední 3 měsíce.

Kliknutím na vybranou objednávku si zobrazte detaily.

4. Detail objednávky

Detail objednávky

Kliknutím na objednávku se dostanete do podrobného zobrazení.

Zde najdete také aktuální stav doručení.

Pro sledování klikněte na tlačítko "Sledovat zásilku".

5. Sledování zásilky

Sledování zásilky

V případě, že je objednávka rozdělena na více zásilek, je možné je sledovat odděleně.

Kliknutím na "Sledovat zásilku" se vám otevře okno s podrobnými informacemi o stavu zásilky.

Sdílet