Zobrazení a sledování objednávky
S vaším zákaznickým účtem na webových stránkách Hilti budete mít vždy přehled o svých objednávkách
1. Osobní účet
![Domovská stránka Hilti](/content/hilti/EE/CZ/cs/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_copy/image.img.1920.medium.jpg/1571834475437.jpg)
V navigaci klikněte na své jméno a zákazické číslo.
2. Zobrazte si své objednávky
![Uživatelský účet Hilti](/content/hilti/EE/CZ/cs/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_169885564/image.img.1920.medium.png/1572354647413.png)
V oblasti „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit historii objednávek“.
3. seznam objednávek
![Seznam objednávek](/content/hilti/EE/CZ/cs/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1510443299/image.img.1920.medium.png/1572355366841.png)
Zobrazí se přehled všech vašich objednávek za minimálně poslední 3 měsíce.
Kliknutím na vybranou objednávku si můžete zobrazit detaily.
Případně si můžete upravit zobrazení sloupců pro více informací o jednotlivých objednávkách.
4. Žádost o kopii faktury
![Žádost o kopii faktury](/content/hilti/EE/CZ/cs/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_645057038/image.img.1920.medium.png/1572355389197.png)
Vyberte jednu nebo více objednávek.
Klikněte na „Zažádat o kopii faktury“.
Kopie faktury vám dorazí na e-mail.
5. Zkontrolujte stav doručení
![Detail objednávky](/content/hilti/EE/CZ/cs/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1496934511/image.img.1920.medium.png/1572355409743.png)
Kliknutím na objednávku se dostanete do podrobného zobrazení.
Zde najdete také aktuální stav doručení.
Sdílet