Oprava stroje nebo kalibrace

Jak snadno objednat servis vašeho stroje

1. Otevřete možnosti svého online účtu

Účet Hilti

V navigaci klikněte na své jméno a zákaznické číslo.

2. Vyberte si z možností v části "Moje stroje"

3. Vybrání strojů pro servis

Přehled strojů pro servis

Klikněte na "Opravit stroje".

Vyberte příslušné stroje. Samozřejmě můžete vybrat více strojů najednou.

Klikněte na tlačítko "Opravit" nebo na odkaz uvedený na pravé straně stránky.

Dokončete objednávku servisu.

4. Zvolení způsobu opravy

Parametry servisní objednávky

Pro každý stroj zvolte, zda bude odeslán v kufru nebo v krabici.

Poté prosím detailně popište závadu.

Vyberte jednu z možností opravy:

  • Akceptuji maximální cenu opravy (závazek 3 dny nebo zdarma)
  • Požaduji nabídku
  • Vlastní maximálné cena opravy

V případě fleetových strojů můžete pořádat o náhradní stroj po dobu opravy.

U měřící techniky je k dispozici možnost kalibrace.

5. Informace o vyzvednutí a dodání

Servis - výběr vyzvednutí a doručení

Vyberte adresu pro vyzvednutí, kontakt pro vyzvednutí, adresu pro doručení a kontakt pro doručení.

Zvolte si datum vyzvednutí.

Zadejte počet balíků, které má dopravce vyzvednout.

6. Fakturační údaje a kontakt pro schválení nabídky

Fakturační údaje a kontakt pro nabídku

Zkontrolujte fakturační údaje a vyberte kontakt pro schválení nabídky.

Pokud potřebujete, může si zvolit vlastní označení objednávky.

7. Dokončení servisní objednávky

Shrnutí objednávky servisu

Ve shrnutí servisní objednávky zkontrolujte veškeré zadané údaje.

Kliknutím na "Odeslat objednávku" bude vytvořena servisní zakázka.

Stroje budou vyzvednuty ve vybraný den na zadané adrese.

Potřebujete náhradní stroj? Žádný problém!

V závislosti na typu vaší fleetové smlouvy můžete v procesu opravy jednoduše požádat o náhradní stroj po dobu opravy. Samozřejmostí je, že využíváte "období bez nákladů" nebo "limit nákladů na opravu".

Sdílet