Služby pro správu elektronického vybavení ON!Track

Služby typu vše v jednom pro podporu systému sledování nástrojů ON!Track a správy elektronického vybavení, jako je nastavení systému, označování, školení a další

Vyberte možnosti

Velikost balení
  • 1
  • 1 ks
  • 100 ks
Varianty produktu
Množství
Balení
Celkem ks
1
Nevidíte ceny vaší společnosti

Přihlaste se nebo se zaregistrujte pro zobrazení cen vaší společnosti.

Od 500,00 CZK
Jednorázová cena

Benefity

Detailní analýza na místě

Analýzou vašeho současného systému správy stavebního vybavení můžeme identifikovat klíčové oblasti pro zlepšení, poskytnout odhad úspor nákladů a navrhnout plán implementace ON!Track

Kompletní nastavení softwaru

Během sestavování řešení pomáháme definovat strukturu systému podle kategorií majetku, umístění majetku a uživatelských rolí a poskytujeme průběžnou podporu při zadávání dat

Štítky a implementace krok za krokem

Při sestavování hardwaru může náš tým poskytnout podporu na místě a pomůže připojit štítky k vašemu stavebnímu vybavení a propojit je s naším řešením ON!Track

Odborná podpora na místě při instalaci bran ON!Track na vaše těžké stavební stroje a vozidla

Podpora na místě při instalaci bran ON!Track na vaše těžké stavební stroje a vozidla

Kvalitní podpora prostřednictvím školení online a na místě

Na vyžádání nabízíme širokou řadu školení online a na místě, včetně představení systému, nastavení webových a mobilních aplikací, školení hardwaru, doporučení procesů a školení o označování různých typů majetku

Integrace se softwarovými řešeními od jiných výrobců

Pomáháme připojit ON!Track k vašim stávajícím softwarovým řešením, nabízíme vybrané, předem sestavené integrace a také robustní technickou dokumentaci pro vlastní integrace prostřednictvím otevřených rozhraní API

Poradenství a podpora

Chtěli byste interaktivní ukázku tohoto produktu? Seznamte se s jedním z našich produktových expertů pro bezplatnou a praktickou ukázku.

Pomocí tohoto nástroje pro rychlé zasílání zpráv získáte snadný a rychlý přístup k našemu týmu zákaznického servisu. Tato služba je dostupná v pracovní době od 7:30 do 17:00.

Dovolte nám, abychom vám zavolali zpět a spojili vás s jedním z našich kompetentních poradců Hilti. Během pracovní doby od 8:00 do 17:00 vás budeme kontaktovat během několika minut.