- Domů
- Podpora
- Podpora
- Často kladené otázky
- PROFIS Engineering
PROFIS Engineering - Často kladené otázky
Kde mohu získat další informace o různých typech licencí pro PROFIS Engineering?
- Vyhledejte stránku produktu PROFIS Engineering pomocí vyhledávacího panelu nebo produktového menu na vaší stránce Hilti.
- Klikněte na záložku "Porovnat verze".
- Kliknutím na "Porovnat verze" na stránce produktu PROFIS Engineering, se dostanete k tabulkovému přehledu s informacemi o různých typech licencí.
- Pokud jste si vy nebo vaše společnost již zakoupili předplatné, zobrazí se štítek s informací, jaký typ licence již máte.
Jak mohu získat software PROFIS Engineering zdarma?
- Přejděte na naši stránku produktu a prohlédněte si nabídku PROFIS Engineering.
- Klikněte na tlačítko "začněte 30denní bezplatnou zkušební verzi" (vyzkoušejte všechny prémiové fuknce zdarma na 30 dní).
- Po 30 dnech se vám zobrazí vyskakovací okno, kde se rozhodnete, zda si chcete zakoupit PROFIS Engineering Premium a pokračovat v používaní našich prémiových funkcí, nebo si vybrat PROFIS Engineering Standard verzi se standardními funkcemi zdarma.
Jak mohu zakoupit PROFIS Engineering Premium online?
- Přejděte na naši stránku produktu a prohlédněte si nabídku PROFIS Engineering.
- Vyberte odpovídající licenci dle vašich potřeb. Pro více informací o produktu si prohlédněte stránku porovnání licencí.
- Přidejte produkt do nákupního košíku a dokončete objednávku.
- Nyní jste si objednali předplatné PROFIS Engineering Premium.
- Před použitím softwaru se ujistěte, že jste předplatné aktivovali.
Kde mohu najít Portál předplatného?
Portál předplatného najdete vždy v menu svého účtu. Stačí se přihlásit pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolili při registraci. Klikněte na své jméno zobrazené v horní části stránky. V sekci "Samoobsluha" se pod kartou "Zvyšte svou produktivitu s předplatným Hilti" zobrazují existující softwary a služby.
Jako administrátor předplatného můžete také přejít přímo na Portál předplatného ze softwaru PROFIS Engineering kliknutím na nabídku se třemi tečkami (v pravém horním rohu) a přístupem na stránku "Spravovat můj účet".
Co mohu jako Administrátor předplatného spravovat na Portálu předplatného?
V Portálu předplatného pod kartou "Spravovat uživatele" může Administrátor předplatného spravovat pro licenci PROFIS Engineering Premium nasledující:
- přidat nové uživatele softwaru
- odstranit uživatele
- znovu pozvat uživatele
V Portálu předplatného pod kartou "Spravovat předplatné" může Administrátor předplatného spravovat následující:
- převést práva Administrátora předplatného na jiného Administrátora
- změnit typ licence nebo počet licencí
- změnit číslo objednávky
- změnit způsob platby
- pročítat smlouvu o softwaru nebo službách
- zrušit předplatné pro další období
Mohu získat přístup k systému PROFIS Engineering prostřednictvím Portálu předplatného?
Ano, na Portálu předplatného klikněte na "Přihlášení do softwaru" v pravém horním rohu a budete přesměrováni na váš účet PROFIS Engineering.
Jak mohu jako Administrátor přidat uživatelům přístup k softwaru?
- Jako správce přejděte do svého předplatného.
- Předplatné vyberete kliknutím na položku „Spravovat uživatele“ v menu se třemi tečkami.
- Na kartě "Spravovat uživatele" klikněte na tlačítko "Přidat uživatele" (pro přidání tohoto uživatele je třeba zadat údaje, jako je jméno, e-mail atd.).
- Po přidání uživatele obdrží tento uživatel e-mail s pozvánkou k přístupu k softwaru.
- Tento uživatel může kliknout na odkaz v e-mailu a po registraci u Hilti začít software používat.
Jak mohu jako Administrátor přidat několik uživatelů najednou?
Přístup k portálu předplatného
- Jako Administrátor přejděte na svoje předplatné.
- Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat uživatele" v menu se třemi tečkami.
- Klikněte na "Přidat uživatele" a ve vyskakovacím okně vyberte možnost "Více uživatelů".
Stáhněte šablonu a nahrajte soubor
- Můžete si stáhnout šablonu CSV anebo XLSX. Tento soubor musí být vyplněný a následně zpět nahraný. Pro nahrání klikněte na "Vložit soubor sem" a vyberte soubor, který chcete nahrát.
- Po nahrání souboru ho uvidíte na obrazovce a kliknete na "Pokračovat".
Ověření a doplnění údajů
- Nahrané údaje jsou ověřené.
- V druhé kartě nazvané "Neúplné kontakty" se zobrazují uživatelé s neúplnými údaji. Mohou být upravení pomocí tlačítka "Upraviť" bez opětovného nahrání souboru, zadáním správných informací a kliknutím na "Uložit". Dokončete tento krok pro všechny neúplné kontakty.
Kontrola chyb
- Pokud byly nalezeny duplicity, zobrazí se v dolní části stránky zpráva. Upozorňujeme, že duplicity se odstraní a nebudou zpracovány.
- Po aktualizaci všech neúplných informací, karta "Neúplné kontakty" ukazuje 0.
- Pod kartou "Kompletní kontakty" se zobrazí seznam všech kompletních kontaktních informací.
Konečné potvrzení
- Kliknutím na tlačítko "Odeslat" můžete dokončit poslední krok procesu "Hromadného nahrání uživatelů". Může to trvat několik minut, zobrazí se odhadovaný zbývající čas.
- Po nahrání seznamu kontaktů se zobrazí zpráva "Uživatelé byly úspěšně přidáni".
- Úplný seznam uživatelů je zobrazen na kartě "Spravovat uživatele". Uživatelé mají status "pozvaný" a dostanou e-mail s odkazem na software.
Jak mohu jako Administrátor znovu pozvat uživatele k přístupu k softwaru?
- Jako Administrátor přejděte na svoje předplatné.
- Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat uživatele" v menu se třemi tečkami.
- Vyberte uživatele, kterého chcete znovu pozvat, klikněte na tři tečky a klikněte na "Znovu odeslat pozvánku".
Můžete také "Filtrovať" konkrétní e-mail/jméno nebo "Vybrat všechny" uživatele, které chcete pozvat.
- Uživatel, kterého správce znovu pozval, dostane pozvánku na používání softwaru prostřednictvím e-mailu.
- Tento uživatel může k softwaru přistupovat kliknutím na odkaz v doručeném e-mailu. Pokud uživatel ještě není registrován na webových stránkách Hilti, musí si při registraci vytvořit e-mail a heslo, aby mohl software používat.
Jak mohu jako Administrátor odebrat uživatele, abych uvolnil licencovaná místa?
- Jako administrátor přejděte na svoje předplatné.
- Předplatné vyberte kliknutím na položku „ Spravovat uživatele“ v nabídce se třemi tečkami.
- Chcete-li odebrat jednoho uživatele, otevřete nabídku se třemi tečkami a klikněte na „ Odebrat uživatele“.
- Chcete-li odebrat více uživatelů, klikněte na „ Odstranit uživatele“ v levém dolním rohu stránky. Vyberte uživatele, které chcete odebrat, a potvrďte výběr.
Jak mohu jako Administrátor zvýšit nebo snížit počet licencí v předplatném PROFIS Engineering?
- Jako Administrátor přejděte na Portálu předplatného do svého předplatného.
- Vyberte předplatné nebo klikněte na tři tečky a vyberte akci „Spravovat uživatele“.
- V pravém horním rohu klikněte na „Změnit počet“ a vyberte počet míst, která chcete mít (zobrazí se aktuální počet, který již máte).
- Počet licencí můžete zvýšit okamžitě, ale snížit je můžete až na konci období.
- Vyberte počet licencí, které chcete mít, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
- Vaše nové navýšené licence budou k dispozici okamžitě.
- Pokud množství běžících licencí snížíte, změna se projeví až na konci období.
Poznámka: Změna počtu licencí a příslušná úprava částky se projeví na vaší nadcházející faktuře.
Jak mohu jako Administrátor změnit (aktualizovat) typ licence PROFIS Engineering?
- Jako Administrátor přejděte na své předplatné.
- Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat předplatné" v menu se třemi tečkami.
- Klikněte na "Změnit předplatné" v pravém horním rohu.
- Vyberte změny, které chcete provést (typ licence nebo počet licencí).
- Potvrďte svoji změnu.
Poznámka: Změna typu licence nebo počtu a příslušná úprava částky se projeví na vaší nadcházející faktuře.
Jak mohu jako Administrátor zrušit předplatné PROFIS Engineering?
- Jako Administrátor přejděte na své předplatné.
- Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat předplatné" v menu se třemi tečkami.
- V levém dolním rohu klikněte na "Zrušit předplatné" a vyberte důvod zrušení pro zpětnou vazbu. Přístup k vašemu předplatnému bude na další období ukončen.
Poznámka: Samoobslužné zrušení předplatného je možné pouze prostřednictvím Portálu předplatného ve lhůtě stanovené v právní smlouvě. V případě dalších informací nebo dotazů se obraťte na zákaznický servis.