PROFIS Engineering - Často kladené otázky

Kde mohu získat další informace o různých typech licencí pro PROFIS Engineering?

  1. Vyhledejte stránku produktu PROFIS Engineering pomocí vyhledávacího panelu nebo produktového menu na vaší stránce Hilti.
  2. Klikněte na záložku "Porovnat verze".
  3. Kliknutím na "Porovnat verze" na stránce produktu PROFIS Engineering, se dostanete k tabulkovému přehledu s informacemi o různých typech licencí. 
  4. Pokud jste si vy nebo vaše společnost již zakoupili předplatné, zobrazí se štítek s informací, jaký typ licence již máte.

Jak mohu získat software PROFIS Engineering zdarma?

  1. Přejděte na naši stránku produktu a prohlédněte si nabídku PROFIS Engineering.
  2. Klikněte na tlačítko "začněte 30denní bezplatnou zkušební verzi" (vyzkoušejte všechny prémiové fuknce zdarma na 30 dní).
  3. Po 30 dnech se vám zobrazí vyskakovací okno, kde se rozhodnete, zda si chcete zakoupit PROFIS Engineering Premium a pokračovat v používaní našich prémiových funkcí, nebo si vybrat PROFIS Engineering Standard verzi se standardními funkcemi zdarma.

Jak mohu zakoupit PROFIS Engineering Premium online?

  1. Přejděte na naši stránku produktu a prohlédněte si nabídku PROFIS Engineering.
  2. Vyberte odpovídající licenci dle vašich potřeb. Pro více informací o produktu si prohlédněte stránku porovnání licencí.
  3. Přidejte produkt do nákupního košíku a dokončete objednávku.
  4. Nyní jste si objednali předplatné PROFIS Engineering Premium.
  5. Před použitím softwaru se ujistěte, že jste předplatné aktivovali.

Kde mohu najít Portál předplatného?

Portál předplatného najdete vždy v menu svého účtu. Stačí se přihlásit pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolili při registraci. Klikněte na své jméno zobrazené v horní části stránky. V sekci "Samoobsluha" se pod kartou "Zvyšte svou produktivitu s předplatným Hilti" zobrazují existující softwary a služby.

Jako administrátor předplatného můžete také přejít přímo na Portál předplatného ze softwaru PROFIS Engineering kliknutím na nabídku se třemi tečkami (v pravém horním rohu) a přístupem na stránku "Spravovat můj účet".

Co mohu jako Administrátor předplatného spravovat na Portálu předplatného?

V Portálu předplatného pod kartou "Spravovat uživatele" může Administrátor předplatného spravovat pro licenci PROFIS Engineering Premium nasledující:

  • přidat nové uživatele softwaru
  • odstranit uživatele
  • znovu pozvat uživatele

 

V Portálu předplatného pod kartou "Spravovat předplatné" může Administrátor předplatného spravovat následující:

  • převést práva Administrátora předplatného na jiného Administrátora
  • změnit typ licence nebo počet licencí
  • změnit číslo objednávky
  • změnit způsob platby
  • pročítat smlouvu o softwaru nebo službách
  • zrušit předplatné pro další období

Mohu získat přístup k systému PROFIS Engineering prostřednictvím Portálu předplatného?

Ano, na Portálu předplatného klikněte na "Přihlášení do softwaru" v pravém horním rohu a budete přesměrováni na váš účet PROFIS Engineering.

Jak mohu jako Administrátor přidat uživatelům přístup k softwaru?

  1. Jako správce přejděte do svého předplatného.
  2. Předplatné vyberete kliknutím na položku „Spravovat uživatele“ v menu se třemi tečkami.
  3. Na kartě "Spravovat uživatele" klikněte na tlačítko "Přidat uživatele" (pro přidání tohoto uživatele je třeba zadat údaje, jako je jméno, e-mail atd.).
  4. Po přidání uživatele obdrží tento uživatel e-mail s pozvánkou k přístupu k softwaru.
  5. Tento uživatel může kliknout na odkaz v e-mailu a po registraci u Hilti začít software používat.

Jak mohu jako Administrátor přidat několik uživatelů najednou?

Přístup k portálu předplatného

  • Jako Administrátor přejděte na svoje předplatné.
  • Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat uživatele" v menu se třemi tečkami.
  • Klikněte na "Přidat uživatele" a ve vyskakovacím okně vyberte možnost "Více uživatelů".

 

Stáhněte šablonu a nahrajte soubor

  • Můžete si stáhnout šablonu CSV anebo XLSX. Tento soubor musí být vyplněný a následně zpět nahraný. Pro nahrání klikněte na "Vložit soubor sem" a vyberte soubor, který chcete nahrát.
  • Po nahrání souboru ho uvidíte na obrazovce a kliknete na "Pokračovat".

 

Ověření a doplnění údajů

  • Nahrané údaje jsou ověřené.
  • V druhé kartě nazvané "Neúplné kontakty" se zobrazují uživatelé s neúplnými údaji. Mohou být upravení pomocí tlačítka "Upraviť" bez opětovného nahrání souboru, zadáním správných informací a kliknutím na "Uložit". Dokončete tento krok pro všechny neúplné kontakty.

 

Kontrola chyb

  • Pokud byly nalezeny duplicity, zobrazí se v dolní části stránky zpráva. Upozorňujeme, že duplicity se odstraní a nebudou zpracovány.
  • Po aktualizaci všech neúplných informací, karta "Neúplné kontakty" ukazuje 0.
  • Pod kartou "Kompletní kontakty" se zobrazí seznam všech kompletních kontaktních informací.

 

Konečné potvrzení

  • Kliknutím na tlačítko "Odeslat" můžete dokončit poslední krok procesu "Hromadného nahrání uživatelů". Může to trvat několik minut, zobrazí se odhadovaný zbývající čas.
  • Po nahrání seznamu kontaktů se zobrazí zpráva "Uživatelé byly úspěšně přidáni".
  • Úplný seznam uživatelů je zobrazen na kartě "Spravovat uživatele". Uživatelé mají status "pozvaný" a dostanou e-mail s odkazem na software.

 

Jak mohu jako Administrátor znovu pozvat uživatele k přístupu k softwaru?

  1. Jako Administrátor přejděte na svoje předplatné.
  2. Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat uživatele" v menu se třemi tečkami.
  3. Vyberte uživatele, kterého chcete znovu pozvat, klikněte na tři tečky a klikněte na "Znovu odeslat pozvánku".

Můžete také "Filtrovať" konkrétní e-mail/jméno nebo "Vybrat všechny" uživatele, které chcete pozvat. 

  • Uživatel, kterého správce znovu pozval, dostane pozvánku na používání softwaru prostřednictvím e-mailu.
  • Tento uživatel může k softwaru přistupovat kliknutím na odkaz v doručeném e-mailu. Pokud uživatel ještě není registrován na webových stránkách Hilti, musí si při registraci vytvořit e-mail a heslo, aby mohl software používat.

Jak mohu jako Administrátor odebrat uživatele, abych uvolnil licencovaná místa?

  1. Jako administrátor přejděte na svoje předplatné.
  2. Předplatné vyberte kliknutím na položku „ Spravovat uživatele“ v nabídce se třemi tečkami.
  3. Chcete-li odebrat jednoho uživatele, otevřete nabídku se třemi tečkami a klikněte na „ Odebrat uživatele“.
  4. Chcete-li odebrat více uživatelů, klikněte na „ Odstranit uživatele“ v levém dolním rohu stránky. Vyberte uživatele, které chcete odebrat, a potvrďte výběr.

Jak mohu jako Administrátor zvýšit nebo snížit počet licencí v předplatném PROFIS Engineering?

  1. Jako Administrátor přejděte na Portálu předplatného do svého předplatného.
  2. Vyberte předplatné nebo klikněte na tři tečky a vyberte akci „Spravovat uživatele“.
  3. V pravém horním rohu klikněte na „Změnit počet“ a vyberte počet míst, která chcete mít (zobrazí se aktuální počet, který již máte).
  4. Počet licencí můžete zvýšit okamžitě, ale snížit je můžete až na konci období.
  5. Vyberte počet licencí, které chcete mít, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  6. Vaše nové navýšené licence budou k dispozici okamžitě.
  7. Pokud množství běžících licencí snížíte, změna se projeví až na konci období.

Poznámka: Změna počtu licencí a příslušná úprava částky se projeví na vaší nadcházející faktuře.

Jak mohu jako Administrátor změnit (aktualizovat) typ licence PROFIS Engineering?

  1. Jako Administrátor přejděte na své předplatné.
  2. Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat předplatné" v menu se třemi tečkami.
  3. Klikněte na "Změnit předplatné" v pravém horním rohu.
  4. Vyberte změny, které chcete provést (typ licence nebo počet licencí).
  5. Potvrďte svoji změnu.

Poznámka: Změna typu licence nebo počtu a příslušná úprava částky se projeví na vaší nadcházející faktuře.

Jak mohu jako Administrátor zrušit předplatné PROFIS Engineering?

  1. Jako Administrátor přejděte na své předplatné.
  2. Vyberte předplatné kliknutím na "Spravovat předplatné" v menu se třemi tečkami.
  3. V levém dolním rohu klikněte na "Zrušit předplatné" a vyberte důvod zrušení pro zpětnou vazbu. Přístup k vašemu předplatnému bude na další období ukončen.

Poznámka: Samoobslužné zrušení předplatného je možné pouze prostřednictvím Portálu předplatného ve lhůtě stanovené v právní smlouvě. V případě dalších informací nebo dotazů se obraťte na zákaznický servis.

Sdílet