Aktualizace množství
Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno na. Je to z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno na. Je to z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Jak ještě více automatizovat procesy ve firmě a zredukovat čas, který vynakládáte na objednávání spotřebního materiálu, cenové tendry spotřebního materiálu a porovnávání kvality různých typů spotřebního materiálu a dodavatelů? Jak odbourat související administrativní zátěž, logistické procesy, neplánované nákupy, náhlý nedostatek zásob na skladu nebo fakturaci až po sestavování optimálních skladových řešení?
Dokážeme vám snížit náklady, ušetřit čas a umožnit vám komfortněji řídit vaši firmu, abyste se mohli věnovat tomu, co je skutečně důležité.
Správa zásob je vyčerpávající, časově náročná, nákladná a vyžaduje určité plánování. S naším Hilti skladovým řešením pro spotřební materiál vám zaručíme efektivní proces objednávání, dodání, kontroly a pomůžeme vám optimálně skladovat vaše položky.
Zbytečné a spontánní cesty do stavebnin ze stavby jsou minulostí – díky Hilti skladovému řešení budete mít vždy přehled a vaši zaměstnanci se rychle a snadno dostanou k požadovaným produktům.
Zjednodušíme vaše procesy, eliminujeme náhodné nákupy nebo náhlý nedostatek zásob na skladu a vy se můžete v pohodlí věnovat vašemu businessu.
Konečně mám čas se více věnovat vedení firmy a své rodině. Netrápí mě mikromanagement a Hilti řešení mi dokáže ušetřit i nějakou korunu.
Nemusím se zabývat tím, zda mám na stavbě dostatečné zásoby materiálu. Projekt dokážu dokončit včas a vejít se tak do rozpočtu. V komunikaci s rozpočtářem při odhadování projektových nákladů máme větší pohodu a jistotu.
Spotřební materiál mám k dispozici na stavbě, nemusím urgentně spěchat pro vrtáky do prvních stavebnin každé ráno. Díky Hilti řešení jsem přítomný na stavbě a můžu ji řídit. Vyhnu se prostojům a zpožděním, protože chlapi mají s čím dělat. Spotřební koš mám předdefinovaný, ceny zasmluvněné, takže se nikde nemusím dohadovat.
Spotřební materiál mám přehledně uspořádaný v regálu. Mám vše na jednom místě, díky Hilti aplikacím mám kontrolu nad pohybem materiálu. S obchodním zástupcem konzultuji dostupnost materiálu a stará se mi o vhodný výběr produktu.
V rámci jedné schůzky jsem se svým obchodním zástupcem vyřešil skladbu spotřebního materiálu, nastavení cen, frekvenci doobjednávání a doplňování. Ať už jsem na pc nebo na mobilu, rychle zvládnu cokoliv doobjednat. Mám teď více času se věnovat náročnějšímu finančnímu rozhodování.
Za spotřební materiál nyní nemusím evidovat nespočet faktur. Vše mám přehledně v rámci jedné faktury a vyhnu se několikakolovým schvalovacím cenovým procesům díky garanci cen. Rychle si fakturu dokážu najít na Hilti online a mám lepší přehled o výdajích a jejich alokaci na stavby.
Detailní pohled do řízení nákupů a objednávání spotřebního materiálu. Identifikace hlavních příležitostí, skrytých nákladů, možných úspor.
Zatímco první část je zaměřená především na procesy uvnitř firmy a na to, jak nákupy a objednávky spotřebního materiálu zaměstnávají jednotlivé zaměstnance firmy, druhá část už je zaměřená specificky na váš produktový košík. Chceme se s vámi tedy podívat na skladbu spotřebního materiálu, důležité parametry, probrat s vámi ceny.
V tomto kroku s vámi projdeme varianty, které nám vyšly z analýzy procesů ve firmě a z analýzy vašeho produktového košíku. Ukážeme vám, jak udělat krom směrem k digitalizaci procesů a jak co nejlépe využít princip fungování vaší firmy a skladu.
Náš tým v čele s obchodním zástupcem vám pomůže se sestavením skladových řešení a protrénuje relevantní osoby ve firmě jednotlivými moduly pro zjednodušení procesů nákupů a objednávek. Následně s vámi projde zvolené produkty a protrénuje s vámi jejich užívání. Nastavíte si pravidelnou frekvenci doobjednávaní/dalších konzultací.
Lepši přehlednost, organizovanost, zajištění pořádku a bezpečného skladovaní zásob – to vše vám přináší Hilti řešení pro spotřební materiál. V konfiguraci dle vašich potřeb pro vás má Hilti čtyři různá skladová řešení: přenositelné zamykatelné bedny, otevřené policové regály a zamykatelné skříně a poloviční zamykatelné skříně pro menší kancelářské prostory.
Hilti službu řešení spotřebního materiálu a Hilti skladová řešení lze samozřejmě začlenit i do vašich stávajících systémů.
An e-mail has been sent to our Customer Service team for follow-up. You will receive a copy of your request for your records.
Pro zobrazení správných cen a obsahu vyberte příslušný účet.
Hilti = registrovaná ochranná známka Hilti Corporation ©2021 Všechna práva vyhrazena
An e-mail has been sent to our Customer Service team for follow-up. You will receive a copy of your request for your records.