- Domů
- Technologie a inovace
- Řešení
- Náklady pod kontrolou
- Skladová řešení
Skladová řešení šitá na míru
Podnikněte další krok směrem k automatizaci firemních procesů a digitalizaci
Jak ještě více automatizovat procesy ve firmě a zredukovat čas, který vynakládáte na objednávání spotřebního materiálu, cenové tendry spotřebního materiálu a porovnávání kvality různých typů spotřebního materiálu a dodavatelů? Jak odbourat související administrativní zátěž, logistické procesy, neplánované nákupy, náhlý nedostatek zásob na skladu nebo fakturaci až po sestavování optimálních skladových řešení?
Dokážeme vám snížit náklady, ušetřit čas a umožnit vám komfortněji řídit vaši firmu, abyste se mohli věnovat tomu, co je skutečně důležité.
Co Hilti skladové řešení umožňuje?
Produktivita
Správa zásob je vyčerpávající, časově náročná, nákladná a vyžaduje určité plánování. S naším Hilti skladovým řešením pro spotřební materiál vám zaručíme efektivní proces objednávání, dodání, kontroly a pomůžeme vám optimálně skladovat vaše položky.
Dostupnost
Zbytečné a spontánní cesty do stavebnin ze stavby jsou minulostí – díky Hilti skladovému řešení budete mít vždy přehled a vaši zaměstnanci se rychle a snadno dostanou k požadovaným produktům.
Pohodlí
Zjednodušíme vaše procesy, eliminujeme náhodné nákupy nebo náhlý nedostatek zásob na skladu a vy se můžete v pohodlí věnovat vašemu businessu.
V ČEM MI HILTI ŘEŠENÍ SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU POMÁHÁ?
Generální ředitel/CEO
Konečně mám čas se více věnovat vedení firmy a své rodině. Netrápí mě mikromanagement a Hilti řešení mi dokáže ušetřit i nějakou korunu.
Projektový manažer
Nemusím se zabývat tím, zda mám na stavbě dostatečné zásoby materiálu. Projekt dokážu dokončit včas a vejít se tak do rozpočtu. V komunikaci s rozpočtářem při odhadování projektových nákladů máme větší pohodu a jistotu.
Stavbyvedoucí
Spotřební materiál mám k dispozici na stavbě, nemusím urgentně spěchat pro vrtáky do prvních stavebnin každé ráno. Díky Hilti řešení jsem přítomný na stavbě a můžu ji řídit. Vyhnu se prostojům a zpožděním, protože chlapi mají s čím dělat. Spotřební koš mám předdefinovaný, ceny zasmluvněné, takže se nikde nemusím dohadovat.
Vedoucí skladu
Spotřební materiál mám přehledně uspořádaný v regálu. Mám vše na jednom místě, díky Hilti aplikacím mám kontrolu nad pohybem materiálu. S obchodním zástupcem konzultuji dostupnost materiálu a stará se mi o vhodný výběr produktu.
Nákupčí
V rámci jedné schůzky jsem se svým obchodním zástupcem vyřešil skladbu spotřebního materiálu, nastavení cen, frekvenci doobjednávání a doplňování. Ať už jsem na pc nebo na mobilu, rychle zvládnu cokoliv doobjednat. Mám teď více času se věnovat náročnějšímu finančnímu rozhodování.
Účetní
Za spotřební materiál nyní nemusím evidovat nespočet faktur. Vše mám přehledně v rámci jedné faktury a vyhnu se několikakolovým schvalovacím cenovým procesům díky garanci cen. Rychle si fakturu dokážu najít na Hilti online a mám lepší přehled o výdajích a jejich alokaci na stavby.
Hilti řešení pro spotřební materiál a sklad ve 4 krocích
1. Analýza současné situace
Detailní pohled do řízení nákupů a objednávání spotřebního materiálu. Identifikace hlavních příležitostí, skrytých nákladů, možných úspor.
2. Produktový košík
Zatímco první část je zaměřená především na procesy uvnitř firmy a na to, jak nákupy a objednávky spotřebního materiálu zaměstnávají jednotlivé zaměstnance firmy, druhá část už je zaměřená specificky na váš produktový košík. Chceme se s vámi tedy podívat na skladbu spotřebního materiálu, důležité parametry, probrat s vámi ceny.
3. Řešení na míru
V tomto kroku s vámi projdeme varianty, které nám vyšly z analýzy procesů ve firmě a z analýzy vašeho produktového košíku. Ukážeme vám, jak udělat krok směrem k digitalizaci procesů a jak co nejlépe využít princip fungování vaší firmy a skladu.
4. Implementace a následná péče
Náš tým v čele s obchodním zástupcem vám pomůže se sestavením skladových řešení a protrénuje relevantní osoby ve firmě jednotlivými moduly pro zjednodušení procesů nákupů a objednávek. Následně s vámi projde zvolené produkty a protrénuje s vámi jejich užívání. Nastavíte si pravidelnou frekvenci doobjednávaní/dalších konzultací.
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI HILTI SKLADOVÝCH ŘEŠENÍ?
Lepši přehlednost, organizovanost, zajištění pořádku a bezpečného skladovaní zásob – to vše vám přináší Hilti řešení pro spotřební materiál. V konfiguraci dle vašich potřeb pro vás má Hilti čtyři různá skladová řešení: přenositelné zamykatelné bedny, otevřené policové regály a zamykatelné skříně a poloviční zamykatelné skříně pro menší kancelářské prostory.
Hilti službu řešení spotřebního materiálu a Hilti skladová řešení lze samozřejmě začlenit i do vašich stávajících systémů.
Spotřební bedna
- Rozměry (D x Š x V): 450 x 800 x 350 mm
Otevřený regál
- Rozměry (D x Š x V): 500 x 1000 x 2000 mm
Zamykatelná skříň
- Rozměry (D x Š x V): 500 x 1000 x 2000 mm
Speciální nabídky a služby
Sety spotřebního materiálu pro každého
Více kusů, nižší cena. Všechen spotřební materiál pro bourání, vrtání, řezání, broušení a jiné použití můžete u Hilti nakoupit i ve výhodných multibaleních či setech, které jsou připravené na míru pro vaše podnikání. Ušetříte a zároveň budete mít spotřební materiál vždy po ruce.
Více informacíJděte s dobou
Veškeré produktové novinky Hilti na jednom místě. Jděte s dobou a využívejte nejmodernější produkty a technologie pro ještě vyšší produktivitu na stavbách.
Více informacíMáte zájem o nezávaznou schůzku?
Kontaktujte nás