- Domů
- Podpora
- Podpora
- Často kladené otázky
- Portál předplatného - všeobecně
Portál předplatného
Co je Hilti subscription portal (Portál předplatného Hilti) a jak se k němu mohu dostat?
Portál předplatného Hilti je určen pro zákazníky, kteří si mohou sami spravovat své předplatné softwaru a služeb Hilti. U některých softwarů je dokonce možné spravovat přístup uživatelů. Je navržen tak, aby vám zobrazoval všechny důležité údaje o vašich předplatných (ID předplatného, číslo objednávky, datum příštího prodloužení, počet licencí atd.).
Pokud vy nebo vaše společnost již máte předplatné Hilti, můžete se k Portálu předplatného dostat pomocí tohoto odkazu. Jednoduše přejděte na odkaz a použijte svůj e-mail a heslo, které jste si zvolili při registraci na webových stránkách Hilti. Administrátor předplatného (ten, kdo zakoupil software) může také jednoduše vstoupit na Portál předplatného kliknutím na aktivační odkaz v e-mailu, který obdržel po jeho zakoupení.
.
Proč musím aktivovat předplatné?
Po zakoupení předplatného je posledním krokem jeho aktivace. Vy jako Administrátor předplatného musíte předplatné aktivovat. Objednaný software/službu můžete využívat pouze po jeho aktivaci. Pokud nebude předplatné aktivováno do 90ti dnů, zmizí z portálu předplatného bez jakýchkoli poplatků pro zákazníka a bude nutné zadat novou objednávku.
Jak aktivuji své předplatné jako Administrátor?
- Po každém zakoupení předplatného dostane Administrátor předplatného (ten, kdo zakoupil software) e-mail na jeho aktivaci. Otevřete tento e-mail a klikněte na tlačítko "Pokračovat k přijetí smlouvy".
- Přečtěte si právní smlouvu a klikněte v ní na tlačítko "Aktivovat předplatné".
- Vaše předplatné je aktivované a software můžete okamžitě začít používat.
Poznámka:
- Pokud jste e-mail neobdrželi nebo jej již nemůžete najít, můžete své předplatné aktivovat na Portálu předplatného.
- Vaše předplatné je nutné aktivovat do 90ti dní po vaší objednávce.
Co mohu jako Administrátor předplatného spravovat na Portálu předplatného?
Jako Administrátor můžete získat přístup k Portálu předplatného pomocí odkazu v dolní části stránky. Jakmile jste na Portálu předplatného a naleznete konkrétní předplatné, které chcete upravit, klikněte na menu se 3 tečkami na pravé straně, kde najdete následující dvě možnosti:
- Správa uživatelů: Spravujte uživatele softwaru a jejich přístupy
- Správa předplatného: Spravujte data o předplatném
- přenést administrátorská práva předplatného na jiného Administrátora
- změnit číslo objednávky
- zmenit způsob platby
- prečíst právní smlouvu o softwaru a službách
- zrušit předplatné na další období
Předplatné lze spravovat pouze, když je aktivní. Další informace naleznete v částech věnovaných konkrétním produktům.
Jak mohu převést Administrátorská práva jako administrátor?
- Přejděte na Portál předplatného a přihlaste se pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolili při registraci na webových stránkách Hilti.
- Vyberte předplatné, které chcete spravovat.
- Klikněte na "Spravovat předplatné".
- Poté klikněte na "Přenést administrátorská práva".
- Změňte Administrátora výběrem osoby ze seznamu zobrazeného ve vyskakovacím okně nebo přidejte novou osobu do seznamu.
- Nový Administrátor obdrží e-mailem potvrzení o převodu přeplatného a jeho data naleznete na Portálu předplatného.
Jak mohu jako správce zkontrolovat své fakturační údaje nebo stáhnout softwarovou smlouvu?
- Přejděte na Portál předplatného a přihlaste se pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolili při registraci na webových stránkách Hilti.
- Vyberte předplatné, které chcete spravovat.
- Klikněte na "Spravovat předplatné".
- Chcete-li změnit číslo objednávky, přejděte dolů do sekce Podrobnosti o nákupu a poté klikněte na tlačítko "Upravit".
- Chcete-li zobrazit své faktury, klikněte na tlačítko "Zobrazit fakturu" na dolní části panelu.
- Chcete-li si právní smlouvu přečíst, přejděte do části Smlouva o softwaru a službách.
Proč nevidím své předplatné na Portálu předplatného?
Použili jste k přihlášení správnou e-mailovou adresu? Použijte e-mail a heslo, které jste si zvolili při registraci na webových stránkách Hilti.
Jste přihlášeni na webových stránkách Hilti země, ve které jste se zaregistrovali? Je nutné přihlásit se na webové stránky Hilti země, kterou jste vybrali při registraci.