Přidáno do košíku
Přidáno do košíku
Přejít do košíku

Často kladené otázky – FAQ

Otázky a odpovědi k Hilti ON!Track - řešení pro správu majetku, zakázek a revizí

Obecné otázky

1. Je možné v ON!Tracku spravovat pouze stroje od Hilti?

Systém ON!Track je řešení pro správu majetku nezávislé na konkrétním výrobci. Díky flexibilní technologii je možné ON!Track používat na stroje, zařízení a materiál všech výrobců.

2. Vydrží štítky náročné podmínky na stavbě?

Štítky pro označování majetku jsou speciálně vyvinuté pro použití ve stavebnictví, energetice a průmyslu, díky své robustnosti si tak s náročnými podmínkami nejen na stavbě poradí.

3. Využívá ON!Track technologii GPS?

Systém ON!Track je založen na převodech majetku, nikoli na technologii GPS. Majetek je možné převést na kteréhokoli zaměstnance a jakoukoli lokaci založenou v systému. Díky tomu můžete spravovat a monitorovat, kdo je za danou věc odpovědný. Na rozdíl od štítků podporujících technologii GPS jsou naše štítky pasivní, takže nepotřebují být napojeny na zdroj elektřiny. Robustní a cenově dostupné štítky jsou dostatečně kompaktní, aby jimi bylo možné označit jakýkoli majetek.

4. Proč není možné systém založit na technologii GPS?

Ani systém založený na technologii GPS nemusí být schopen jasně říkat, kdo je za majetek odpovědný. V některých případech ani GPS jasně neurčí lokaci majetku (pokud je například v nižším podlaží výškové budovy nebo v přepravním kontejneru). Kromě toho by štítky podporující technologii GPS vyžadovaly vlastní zdroj elektřiny a byly by výrazně dražší. Štítky by také byly rozměrnější, takže by nebyly vhodné pro označování některých menších strojů a dalšího majetku.

5. Kolik stojí Hilti ON!Track?

Naši specialisti vám rádi připraví nezávaznou individuální nabídku založenou na znalosti vaší firmy a informacích, které nám o jejím současném fungování sdělíte. Součástí služeb Hilti je samozřejmě i pomoc při přípravě implementace a při implementaci přímo na místě, stejně jako telefonická a online podpora po implementaci.

6. Na jak dlouho se podepisuje smlouva? Je možné od ní odstoupit?

Smlouva se podepisuje na dobu neurčitou, ale je možné od ní kdykoli odstoupit se standardní dvouměsíční výpovědní dobou.

7. Jak se mohu dozvědět vice?

Pro domluvení bezplatné úvodní nezávazné schůzky s naším ON!Track specialistou využijte prosím kontaktní formulář.

Software

8. Kolik stojí používání mobilní aplikace ON!Track?

Mobilní aplikaci Hilti ON!Track si může každý bezplatně stáhnout z Google Play Store nebo z App Store.

9. Z jakých zařízení je možné mobilní aplikaci ON!Track používat?

Mobilní aplikace Hilti ON!Track je kompatibilní s chytrými telefony Apple a zařízeními používajícími operační systém Android. Technické požadavky: Android 4.0 nebo vyšší; iOS 8.x nebo vyšší a iPhone 4S nebo novější.

10. Je možné si ON!Track vyzkoušet?

Pro předvedení systému ON!Track a bezplatnou úvodní nezávaznou schůzku využijte prosím kontaktní formulář.

Bezpečnost dat

11. Má Hilti přístup k datům nahraným do ON!Tracku? Využívá Hilti data k cílenému prodeji svých produktů?

Společnost Hilti nemá přístup k žádným konkrétním datům vloženým do systému. Zajišťujeme, že data jsou zpracovávána v souladu s evropskou legislativou v oblasti ochrany osobních údajů a podle standardů ochrany dat Evropské komise. Pro provedení implementace a nastavení systému je třeba zřídit správcovský účet, který je zrušen po implementaci při předání systému do vašich rukou.

12. Proč ON!Track využívá cloudová úložiště?

Software na bázi cloudu nabízí možnost zabezpečeného centrálního a synchronního uložení dat, která jsou přístupná kdykoli a odkudkoli prostřednictvím webového prohlížeče nebo chytrého telefonu. Software tak nemusí být na vašem zařízení nainstalovaný a není potřeba ho manuálně aktualizovat.

13. Kde jsou data uložena?

Data jsou uložena v cloudovém úložišti na serverech v EU. Provoz serverů probíhá v souladu s evropskou legislativou v oblasti ochrany osobních údajů a zpracování dat.

14. Komu data uložená v systému patří?

Data uložená v systému patří vám. Společnost Hilti nemá přístup k žádným konkrétním datům vloženým do systému.

Sdílet

Log in to proceed
Máte potíže? Kontaktujte nás
KONTAKTUJTE NÁS
KONTAKTUJTE NÁS