Podrobnosti a podmínky k závazku „3 dny, nebo zdarma“

Jedinečná rychlost Hilti servisu. Společnost Hilti chce svým zákazníkům nabízet velmi rychlý servis strojů Hilti. Proto svým zákazníkům v rámci servisu nářadí Hilti slibujeme v případě opravy toto: buď zákazník dostane do tří pracovních dní své nářadí Hilti zpátky (po dokončené opravě), nebo bude oprava poskytnuta zdarma!

Podmínky závazku „Tři dny, nebo zdarma“:

  • Platí pro všechny placené opravy Hilti strojů nebo jejich příslušenství, které jsou opatřeny výrobními čísly, a které zákazník nakoupil od společnosti Hilti,
  • Platí, pokud zákazník opravu zadal přímo prostřednictvím prodejních kanálů Hilti.cz, zákaznické linky Hilti (800 11 55 99) nebo prostřednictvím prodejny Hilti,
  • Za začátek lhůty se považuje den vyzvednutí ze strany našeho logistického partnera nebo při předání v prodejně Hilti pracovní den následující po dni předání,
  • Pokud do tří pracovních dní nedojde k prvnímu pokusu o doručení nebo je-li sjednáno vyzvednutí v prodejně Hilti, nebude v této době oznámeno, že je nářadí připraveno k vyzvednutí (za pracovní dny se nepovažují soboty, neděle, státní svátky a 31. 12. (Silvestr)),
  • Ze závazku "Tři dny, nebo zdarma" jsou vyjmuty dny 6.1. a 1.11. (dny, kdy nefunguje naše servisní středisko v Polsku z důvodu svátků).

Závazek „Tři dny, nebo zdarma“ neplatí pro:

  • opravy, u kterých je požadována cenová nabídka před provedením opravy,
  • opravu a kalibraci robotických totálních stanic a zařízení Ferroscan,
  • opravu nebo kalibraci více než 5 kusů nářadí předaných v jednom dni,
  • výrobky těžké diamantové techniky, jako jsou stěnové a lanové pily, hydraulické jádrové vrtací stroje, korunky a příslušenství,
  • stroje, pro které již nejsou náhradní díly,
  • opravu jakýchkoli nástrojů Hilti (např. vrtáky, sekáče,…),
  • opravy strojů v rámci služby Hilti Fleet Management,
  • případy, ve kterých dojde k překročení doby opravy z důvodů, za které odpovídá zákazník, nebo na základě vyšší moci (stávka, přírodní katastrofa atp.),
  • další stroje uvedené v tomto souboru.

Již zaplacené náklady na opravu budou vráceny formou dobropisu na zákaznický účet u Hilti. Vyplacení v hotovosti je vyloučeno. Společnost Hilti nemůže v rámci servisu nářadí Hilti a v souvislosti se závazkem „Tři dny, nebo zdarma“ garantovat pevnou dobu opravy.

Sdílet

Používáme cookies k tomu, abychom vám poskytli tu nejlepší práci s online obsahem.
Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit ve vašem prohlížeči. Pokračováním prohlížení naší stránky souhlasíte s přístupem ke cookies.

KONTAKTUJTE NÁS
KONTAKTUJTE NÁS