Sledování zásilek

Zjistěte, co se děje s vaší objednávkou

1. Osobní účet

V navigaci klikněte na své jméno a zákazické číslo.

2. Zobrazte si své objednávky

V oblasti „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit historii objednávek“.

3. seznam objednávek

Zobrazí se přehled všech vašich objednávek za minimálně poslední 3 měsíce.

Kliknutí na vybranou objednávku si zobrazte detaily.

4. Detail objednávky

Kliknutím na objednávku se dostanete do podrobného zobrazení.

Zde najdete také aktuální stav doručení.

Pro sledování klikněte na tlačítko "Sledovat zásilku".

5. Sledování zásilky

V případě, že je objednávka rozdělena na více zásilek, je možné je sledovat odděleně.

Kliknutím na "Sledovat zásilku" se vám otevře okno s podrobnými informacemi o stavu zásilky.

Sdílet