Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Upozorňujeme, že množství bylo aktualizováno na. Je to z důvodu balicího nebo minimálního množství.
Jak se mohu zaregistrovat jako nový zákazník na webových stránkách Hilti?
Jak se mohu přihlásit do mého osobního účtu?
Jak získám nové heslo?
Kde si mohu zobrazit a změnit své kontaktní údaje?
Kde najdu své objednávky?
Jak si mohu doobjednat stroje Hilti?
Kde najdu své osobní nákupní seznamy?
Jaké informace mohu najít na produktových stránkách?
Kde mohu sledovat svou objednávku?
Mohu si objednat produkt online a vyzvednout si ho na prodejně Hilti?
Kde najdu svůj strojový park a jak si mohu upravit zobrazované informace?
Jak si mohu objednat opravu stroje nebo jeho kalibraci?
Jak si mohu objednat nové fleetové štítky pro označení strojů?
Jak mohu nahlásit odcizený nebo ztracený stroj?
Jak mohu obnovit nebo vrátit fleetové stroje?
S jakými standardy ochrany údajů pracuje Hilti? Používá web Hilti cookies?
Our executive will call you back shortly
An e-mail has been sent to our Customer Service team for follow-up. You will receive a copy of your request for your records.
Pro zobrazení správných cen a obsahu vyberte příslušný účet.